söndag 21 augusti 2011

Vi har det rätt roligt hemma just nu

Julia är ju inne i sin coola period just nu, när hon väljer kläder på morgonen ska det vara dom coola (för henne en rosa kjol och rosa tröja). När hon pratar använder hon mycket ord som storasyster....allting är typ...det är dock inte alltid det passar i sammanhanget men det verkar kvitta för hennes del och inte alltid mamman i huset riktigt förstår vad som menas :-) Idag hörde jag att hon börjat säga fett också, fettbra mådde hon imorse. Vet dock inte vart hon har fått det ifrån?

Jag: Gormorgon
Julia: Typ

Jag: Är du färdig på toa?
Julia: Typ
Jag: har det kommit nått?
Julia: Fett med massa typ

Vi håller på och går genom en del kartonger för att se vilka saker Julia vill ha kvar i sitt rum, då hittade vi hennes bokstäver som gjordes för länge sen och som det nu är dags att få upp.


Frågade henne om vart hon skulle vilja ha dem...en halvtimme senare sprang hon fortfrande runt och försökte hitta den perfekta platsen (till och med veligare än sin mor).

Typ här kan den sitta, jag tror typ det blir typ asbra


Typ här kanske, typ i taket, typ på fönstret, typ här coolt. Yes!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar