fredag 26 augusti 2011

Fredagens shopping

Idag hittade jag två paket i brevlådan när jag kom hem, det är alltid lika spännande och riva upp paketen när de kommer fram. Surfade runt på tradera för nån dag sen och hittade tavlor som jag bjöd på, la 3kr per tavla och hade aldrig trott att jag skulle vinna dem, men nu gjorde jag det så idag var det bara att hitta en plats för dem. Tillfälligt får de stå på tavellisterna i vardagsrummet.


Ett annat trevligt paket som dök upp var två nya mössor till Julias blygsamma samling till och med Julia kommenterade det hela med Oj, hur många mössor ska jag ha egentligen. Ooooops, till och med en treåring är mig och mössmanin på spåret!


Men dagens favoritpaket idag var ett fint halsband som Julls gjort till mig på förskolan, men jag fick bara pröva det och sen skulle det hängas upp på kroken direkt. Jag fick klara instruktioner över hur länge hon pysslat med denna och att det bara fick användas till fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar