lördag 20 augusti 2011

Ska man va fin får man lida pin

Härom dagen var vi inne i stan och shoppade loss, eller tanken var så iallafall men det slutade bara med ett varsitt sett med gympakläder till tjejerna. Vi va inne på H&M en sväng och kollade runt, Julia sprang fram till en skinnjacka och ropade woow, cool, typ super cool. Vi tog fram hennes storlek så hon skulle få pröva. Hon älskade sig själv i spegeln och tyckte hon var så cool, den bara måste hon ha... Det var en rätt slimad modell och en storlek större så blev armarna fyra meter längre istället så det var bara att konstatera att det inte var en modell som var sydd efter henne. Jag sa att vi fick titta i nån annan affär och se om vi hittade någon som passade bättre. Ja det går bra fick jag till svar, får jag bara titta på mig själv en gång till, snälla. Wow vad cool jag är...mamma jag har lite svårt att andas tror jag!

Konstigt!?!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar