fredag 19 augusti 2011

Säng...check

Säng är inhandlat till Julisens rum nu...hittade en Kritter på nätet, tackar tackar där tjänade jag 500kr. Satte upp den igår och Julia var mäkta imponerad över den stora docksängen, hon hade inte direkt samma tanke som oss att det var dags att flytta upp på övervåningen. Trot eller ej men det börjar snart likna ett rum det där, nu återstår bara att rummet ska användas nattetid hon har somnat i sitt rum idag iallafall så får se hur det går, spännande!

Hon var rätt trött då vi hade en stor dansfest på hennes rum, eller snarare hon har haft en stor dansshow. För ett par år sen hade de en leksak på McDonalds med musik, det är ju säkert över fem år sen nu när jag tänker efter. Elin älskade den, Crazy Frog är det som spelas och nu har Julia hittat den, otroligt att den funkar fortfarande. Iallafall vilket barn som än hör den verkar movsen komma igång ordentligt på så även denna donna.

Hon pratar med olika personer under tiden hon dansar, innan musiken börjar spela ringer hon upp. Förste personen att få vara med på partyt är kusin Jamie,

Julia: Jamie vifta med händerna jag vet att du kan!


Mormor snygging är du kär i mig? Dansar vi

Morta dansa Morta du kan...
 

Mara, titta på Jamie gör som han, jag har lärt han dansa...


Sist ringer hon upp morbror Calle, hör du musiken Calle?

Jag dansar som dig nu, coool jag är...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar