onsdag 10 augusti 2011

Me&I

Idag släppte me&i höstkollektionen, jag brukar alltid sitta som bänkad inför premiären men idag hade jag annat för mig och kom inte in på datan förrän nu på kvällen. Hittade snabbt en absolut favorittröja och även två mössor och fick det bekräftat för mig, jag är en riktig sucker för barnmössor!




För övrigt har vi varit inne i stan på kvällen, Julia skulle få köpa en ny ryggsäck och sen ett par skor. jag försökte in i det sista övertala henne om världens snygging Adidisar som jag hittade på Stadium men damen hade ställt in sitt sikte på ett par Kitty skor. Som den fantastiska moder jag är tog jag henne till Din Sko där jag hittade två par Kittyskor, det ena paret var så (ursäkta) inte min stil så de gömde jag undan och tog fram de paret som faktiskt iallafall såg hyfsade ut, dock inte lika snygga som de Adidisarna! Ryggsäcken var vi iallafall fantastiskt överrens om. Såg även att de hade fått in overaller på Stadium, en sockersöt rosaprickig sak som jag föll för men inte donnan. Vi letar vidare...
Apropå min (obefintliga) beslutsångest så velar jag väldigt mellan storlek att köpa, hon är i en riktig mellanstorlek nu vilket även märktes vid dagens overalljakt. För stor eller lagom med risk för att bli för liten mot slutet? Hmm...min eviga vardag, alla dessa beslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar