onsdag 26 januari 2011

Skoldag och kyla

Känns att man börjat glömma bort kylan, galet frusen jag varit idag. Dagens föreläsning handlade om elektricitet, oväntat kul faktiskt....nya kursen började i måndags, en del roliga moment innehåller den iallafall!
Imorgon bjuder det på elektrokemi, ni kan ju gissa att jag ser fram emot den (!!!)

Idag när jag skulle köpa busskort så visade det sig att östgötatrafiken hade kampanjpris på busskort, det tackade jag för. Rea på busskort hur bra kan det bli. Julia har ju önskat sig att åka buss i födelsedagspresent så det ska hon verkligen få göra !

Ännu en kväll och jag sitter här med tentan igen...kvällens underhållning består av muskler och ATP...konstigt att man börjar känna att ögonen blir tunga av det sistnämnda.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar