måndag 10 januari 2011

Pappersflygplan och powerdrink

Att vara tillbaka i skolan igen var riktigt kul, skönt att få umgås med lite härliga människor och snacka vuxenprat igen. På förmiddagen roade vi oss med att förbereda oss inför en redovisning som kommer att handla om pappersflygplan. Jag fick den stora äran att vara kastare av dessa olika plan, totalt 84 kast blev det innan vi kom fram till ett resultat. Studielivet är en spännande värld som kan erbjuda både det ena och det andra...tydligen!

Eftermiddagen hade vi ett seminarie, när vi kom dit fick vi reda på att vi skulle redovisa på engelska, blev förvånad över hur mycket som kom ut ur min mun. Nu är det plugg inför tentan som gäller, mannen kom hem med en stor burk Energidricka och cheeceballs. Undrar om jag såg sliten ut ? Har snart fått i mig 500 ml och känner mig redan piggare, får se när jag somnar sen bara! har ju en del att stå i så kan vara bra att klara mig uppe ett par timmar till, sova får jag göra efter den 20/1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar