lördag 1 januari 2011

2010 Highlights

Summeringen av 2010 blir återigen ett toppen år, en del stress med pluggande men det har flytit på bättre än vad jag förväntade mig, sakta men säkert når jag min utbildning, sköööönt! Hemmet fortsätter att ta form, underbart!

Januari 2010, iskallt och en herrans massa snö, minns hur vi skottade och skottade, fanns inga gränser för snön detta år.
Tjejerna blir större (som alltid) och börjar leka med och mer, syskonkärlek på hög nivå!

Jag fyller 30!!
Till min stora lycka innebar det att jag fick en kamera, kanske inte var så hemskt att bli 30 iallafall!
Februari, min och Julias födelsedag
Julia fyller två

 Mars Elins födelsedag och hon blir hela åtta år!


Jag har min 30årsfest och söta underbara vänner dyker upp för att fira detta!

 
Melodifestivalen i Globen, sååååklart, Pernilla Wahlgren på fotot!

April 2010, fler 30årsfester bland annat hos Sofiaoch sen en hos Brittis.


Maj från majmånad minns jag inte så mycket mer än att det var TENTAÅNGEST, plugg, plugg och ännu mer plugg! Gaaaaalet minns jag det!
Juni klarade tentan (en stor otäck en som gjorde att man blev spärrad eller inte, yeeeey).
Träningen börjar få en mer central roll i mitt liv, sköööönt!

Midsommarfirande med Brittisfamilj

Juli sommar och sol, underbart väder. Sommarsemester på Gotland
Augusti åker mamma, Elin och jag till London för en weekend och SHOPPAR!

Övervåningen börjar rivas för att få plats med en trapp
Hål för trappan påbörjas

September skolan fortsätter, år två är jag inne på nu, inriktiningsår, jag valde natur (ett val som jag ställer mig frågande till varje dag).


Elin börjar på ridskolan

Slutet på månaden så hamnar trappen där den ska

Oktober halltapeten som alla älskar hamnar uppe på väggen

Träningskort inhandlas :-)

Jag blir brunett


November det börjar snö (som man har längat- ironi)
December lugn månad i skolan, sköööönt, förkyld och ont i ryggen vilket betydde att jag fått hoppa träningen under hela december, trist.
Vi har fotokväll med Liza

Braskamin flyttar in

Julafton firas hemma hos oss med familj

2010 ett toppenår, nu ser vi fram emot 2011 som jag hoppas bjuder på en annan massa skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar