fredag 7 januari 2011

Skakis

Behöver jag förklara hur det kändes när väckarklockan ringde imorse för första gången på tre veckor, på något konstigt sätt lyckades jag snoza i 45 minuter, han med bussen iallafall. Åkte in till skolan och kom igång med pluggandet, var faktiskt inte så farligt som jag trott, kändes riktigt roligt att vara tillbaka igen. Anledningen till att jag åkte in till skolan var att jag skulle vara med på en igentagning på dramat (hade sjuka barn sist), men läraren dök inte upp, tack!

Tack vara det hann jag iallafall gå på bodypumpen, har inte gått på det passet på en månad, jobbigt är bara förnamnet och jag känner redan hur träningsvärken kommer smygandes, orkar knappt lyfta vattenglaset. Nu sitter jag och väntar på att Lets dance ska börja, har redan börjat förbereda genom att hälla upp snackset.

Ostbollar är det absolut godaste snackset tätt följt av ostkrokar supersize, det skulle jag kunna leva av.

Igårkväll såg jag filmen som min bror tjatat om i flera månader, Inspector (heter den så...) med Leonardo Di Caprio. Den började seg men blev rätt bra mot slutet. Till det mumsade vi Nachos tallrik (en annan av mina favoriter).


1 kommentar:

  1. såg också den filmen häromdagen... bra men svårt att hänga med i bland tycker jag. =)

    SvaraRadera