fredag 14 januari 2011

En jäkel på att...

...jag har sagt det förut, på att sova middag, jag har gjort det igen! Varje gång jag smörar till mig att ta en liten tupplur ber jag om väckning efter en halvtimme...när halvtimmen har gått och väckning vankas hör jag en röst som säger, du ska ju kunna sova ikväll också och mitt svar lyder alltid "Jag har läget under kontroll".

Jo.....visst!

Idag vaknade jag fyra timmar senare, läget under kontroll, njaaaaaaa! Nu lär jag sitte uppe till imorgonbitti med mig själv som sällskap, övriga snarkar sen länge tillbaka och då menar jag snarkar med STORA bokstäver. Imorgon har vi lyckats lova barnen att vi ska spendera förmiddagen på busfabriken, perfekt ställa om man är lite trött, Elin ska ha med sig en kompis så övriga får roa oss med att springa efter Julls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar