torsdag 15 december 2011

Yeeeey vad jag ser fram emot morgondagen!

Inte i positiv bemärkelse, ska transkribera ett 47 minuter långt samtal imorgon och med tanke på dessa två som är inspelade bland annat jag pratar i 320 så kommer det nog bli 348 sidor som ska knåpas ihop imorgon, lämnar lillplutten på kortfredag imorgon mellan 9 och 13 så tanken är att jag ska hinna däremellan. Gäller att gömma allt annat som kan distrahera än.

När hon väl är hämtad ska vi hem och måla lite på övervåningen och sen fortsätta och göra julfint hemma. Hörde något om att julen snart är här så gäller att få fram tomtarna tills dess. Kvällen spenderade vi på Bauhaus, MEN vad är det med bauhaus och golv. Exakt varje gång jag har varit där så är golvet slut och självklart samma sak den här gången, det blir snällt och vänta i två veckor. Kände mig som om jag ville lägga mig på golvet och skrika i hopp om att de skulle kunna trolla fram lite men fick gå därifrån med en duschstång och en kran till handfatet, jippi - precis såna saker som jag älskar att handla. Vill ha GOLV! Ska fundera ut en genialisk plan tills imorgonbitti när jag vaknar, tror att den kommer innebära att mannen får resa genom hela Sverige till ett annat Bauhaus!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar