söndag 18 december 2011

Gårdagens arbete

Som tidigare utlovats var det arbetsplikt för Team Segersten, med mätta magar satte vi igång med att lägga klart golvet på övervåningen. NÄSTAN klara, batterierna dog till sågen och se kallade papparkaksbak så det blir till att fixa resten idag. Gardinstång och julgardiner kom upp i Elins också. Gardinerna var en felbeställning eller snarare att jag inte mindes att jag köpte dem men de blev riktigt fina i hennes rum. Ska nog göra fler sådana beställningar :)

Brandvarnare numer ett är på plats också, det tog oss ungefär en timme, men ett par svärdomar senare så satt den på plats, nästan iallafall - behöver nog kika på den igen när lugnet infaller sig! 

Ser ni på bilden förresten att det ligger lite snö på gräsmattan? Jag som har gjort mig väldigt tydlig med att snön inte hör hemma nere på jorden kan faktiskt erkänna att jag tycker det är lite mysigt. OBS! Läs LITE snö, 20 cm kan jag gå med på så än finns det marginaler.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar