måndag 5 december 2011

Blundar

 

Det ryktas om snö utomhus, själv blundar jag för vill inte se, senaste två vintrarna har satt djupa spår i mina skottningsmuskler och känner att jag inte riktigt är helt återställd än och redo för en repris. MEN för barnens skulle kan jag tänka mig en 3-4 cm sen kan jag köpa konstgjord snö som jag kan slänga på ett samlat ställa på tomten där de kan leka tills de tröttnar. Snömotståndare!

Känner att kylan börjar greppa tag om mig också, va inne och kollade på sista minuten resor till värmen istället men insåg rätt snabbt att det är lite för mycket att stå i just nu för att ens fundera vidare på den tanken så tände en brasa och satte mig riktigt nära istället och kände hur värmen tog över både mig och huset, underbart!

Imorgon vankas läkarbesök för den stora och minisen ville absolut följa med på det så vi ordnar tjejdag tar ledigt. Kinibuffé är beställt iallafall, tanker om badhuset finns också vilket blir super efter en buffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar