onsdag 14 december 2011

Årets sista lucia och hemmafix

Årets sista lucia har hunnit firas men innan dess hann vi med ett Ikea besök som så många gånger förut slutade med en fylld bil. Målet denna gång var att köpa badrumsmöbler till den lilla toaletten på övervåningen - sagt och gjort. Men längst vägen dit hann jag fylla på diverse gula kassor med både det ena och det andra. Ett av målen var en förvaringsmöbel till Elin men hittade inget som jag klickade med så röran där inne fortsätter. Däremot köpte jag lite belysning, en madrass och kuddar och gjorde en myshörna istället. Den blev riktigt poppis av fler än henne och just nu hör jag ljudet av snarkningar från den lilla vrån. Längs med stången är det nu mysbelysning. Hann också med ett av dagens viktigaste ärenden och det var att köpa en pensel så jag kan måla klart runt hålet intill myset!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar