torsdag 23 juni 2011

Tråkväder!

Fullkomligt vräkte ner när jag kikade ut genom fönstret imorse, huvva´. Så jag fortsatte i samma andra som resterande sommarlovsdagar och högg tag i städning och rensning. Jag har fortfarande inte kommit ner från övervåningen då det på något konstigt vis bara fylls på med nytt s**t så fort jag har fått det perfekt. Julia har iallafall förstått det här med rensning, hon är (nästan) värre än mig. Hon tömte halva sin gosedjurslåda idag som den kommande kusinen ska få, och en stol. Elin däremot hamstrar på varenda lilla papperstuss.

Tidigare i veckan var det dags för ytterligare ett fynd, denna gång en sekretär till Elins rum, hittade den på tradera och fick ge hela 22kr! Så den ska också få plats i bilen vägen hem, blir nog lite målning och byte av knoppar (om det går). Eller som pappa brukar säga, allt går om man bara kan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar