tisdag 21 juni 2011

När man ändå håller på...

...och sätter folk i arbete, har funderat på nya gardiner till köket ett tag, då jag fortfarande "lider" av svårigheter att fatta beslut och att min turkosa förälskelse inte vill ge med sig riktigt än så vore ju det här tyget perfekt. På det sättet får jag ju det bästa av två världar (skulle bara stänka i lite rosa också). Dock sätter beslutsångesten in och känner att det är en gardin jag hade velat ha mer mot hösten, i och för sig är det säkert höst redan innan jag väl får upp dessa. Mamma *blink blink* lite syhjälp tack ;)

Tyget finns att beställa på Designonline
Annars tänker jag mig något i denna stil.

Även från Designonline


Sist vi var på Ikea hittade jag ett tyg med gröna inslag som skulle kunna få flytta hem till oss, men såg den inte nu på hemsidan så det får nog lov att bli ett besök inom kort för att kolla på detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar