tisdag 28 juni 2011

Min senaste mani

Jag har drabbats av en ny mani, det slog till samtidigt som kärleken för grönt slog till. Okey, så här ligger det till, hela mitt huvud ekar av gröna stolar...gröna stolar...must have, must have! Huvudet fortsätter att eka, runt köksbord, runt köksbord...norrsten skänkt....osv!

Det rullar ständigt i nya tankar! Kollade in mios hemsida ikväll för att övertala min man om denna fantastiska idé också.



S: Älskling vad tror du om nya stolar till köket?
M: Mmmm...
S: Jag funderade på gröna?
M: Oooookey

Visar dessa magiska bilder! 

M: Du tror inte att du kommer att tröttna på dom?
S: Men det gör jag ju efter ett tag oavsett om vi köper vita.
M: Mmmm, ska vi åka och kolla imorgon!

Vad händer? Så här lätt har det aldrig gått med något av mina projekt! He´s a keeper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar