söndag 12 juni 2011

Sommarprojekt

Mitt sommarlov (ifrån universitetet) börjar ju faktiskt egentligen inte förrän imorgon och jag är redan lite smått uttråkad! Var och tränade imorse och precis innan så gjorde jag den där härliga rörelsen så hela ryggen knakade till igen, fantastiskt, pallra mig faktiskt iväg iallafall och lät mig inte övervinnas!

Efter träningsrundan bestämde jag mig för att det var dags att hugga tag i Elins rum, jag börjar därinne eftersom det är där som jag kan göra allt själv, tror jag än så länge iallafall. Fick en idé med att slänga upp hennes säng på byrån som hon har därinne så jag började röja för att se hur det blev..
Det gäller ju att sluta växa, men ett par år ska hon ju få plats under taket iallafall :-) Hon älskar iallafall den nya sängen och tapeter beställs idag, sen ska jag försöka lura Magnus att åka och köpa golv i veckan, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar