söndag 3 juli 2011

Semesterplaner...delade meningar!

Under frukosten imorse passade herrn i huset på att delge oss övriga om en liten semestertanke.

Herrn: Vad säger ni om att åka iväg och tälta?
Julia: JAAAAAAA!
Jag: Ehhhhh...
Elin: Ja!
Herrn: Vi kan ju åka och se hur länge vi vill vara borta, några dagar eller en vecka...
Julia: JAAAAAA!
Jag: En vecka?
Elin: Kan jag ta med mobilen?
Herrn: Det finns ingen el när man tältar.
Elin: Vaddå kan jag inte ens ta med datan?
Herrn: Jag tänkte att vi kunde spela boll, bada och spela spel.
Elin: Utan telefon och data?

Fortsättning följer, hurvida det blir tältsemester för familjen Segersten eller inte. Sist jag såg herrn så satt han och kollade på tält så han verkar fortfarande tycka att detta är en bra idé!

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHA! klockrent.. =) ska bli spännande att höra om det blir nått tältande för eran del. =)

    SvaraRadera