torsdag 28 juli 2011

Arbetsplikt

Vaknade tidigt imorse, redan innan klockan ringde vilket var extremt trevligt att hinna njuta av dagen innan resterade Segerstenare vaknade. Körde sista rycket med slipning (trodde jag rätt länge ända tills jag såg lite till som behövde spacklas, love it). Så det är gjort. Målade resterande väggar som behövdes bättras på och lagom till att jag var klar med det vaknade mini.




Julias rum från ett håll, lite olika vinklar och vrår som börjar ta form. Andra sidan är nu tapetserad och klar (dock ej på bilden).


Min del på övervåningen börjar också ta form, fick två rullar tapeter av min bror och det var ju synd att inte använda så bestämde mig idag för att smälla upp den, tapetserade på längden istället, blev bra det med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar