tisdag 14 september 2010

Premiärdopp 2010-07-03 @ 23:14:43

Jag tog idag, trot eller ej, årets första dopp! Motvilligt erkänner jag att det enbart berodde på ett vad ifrån Elin. Om jag badade skulle hon bli min betjänt i flera år och badade jag inte så var det tvärtom. Valet var inte speciellt svårt, så det var bara att hoppa i. Efter att första chocken hade lagt sig var de rätt behagligt, kanske rent utav tar mig ett frivilligt dopp imorgon.Vädret har ju varit underbart idag, tropisk värme och känslan av att vara utomlands!Elin lekte med en kompis idag och Julia var iväg med farmor och farar så vi har haft hela dagen för oss själva. Började med loppis där jag hittade lite tröjor till Julls och sen ett par Pippi & Teletubbies filmer till barnen. Hann med ett besök till Bauhaus, där blev det mera målarfärg så nu ska lekstugan få sig en omgång två. Inne på bolagret hittade jag en tapet som jag funderar på till sovrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar