tisdag 14 september 2010

Nervös 2010-06-23 @ 09:17:17


Känner mig lite nervig just nu, igår ville inte min data starta! sist det var så var det laddaren som hade gått sönder så förhoppningsvis är det även detta felet denna gång. Vet inte riktigt vad det är med datorer och mig, alla som kommer i mina händer verkar bara vilja hålla i ett år...men men håller tummarna för att det sker mirakel under dagen!
Strålande sol idag med, med all rätt att man kan gå omkring i tidigt morgonstund och vråla "I sommarens soliga dagar...hallå hallåååååå"...har en liten Julls här hemma som verkar ha ärvt morfars förkärlek till sång tidigt på morgonen.
Just det som om det inte räckte med datamissödet så verkar det även som om poolen läcker, har ju svårt o tänka mig att grannarna försökt knycka vatten...så åt den hålls också en tumme, tur man har två händer :-)Annars är det på topp, vi har redan varit ute på vår första morgonlek i trädgården och nu väntar frukost...vi tjejer; Jag, Elin, Julia och vår nya familjemedlem Bebisen som numera följer oss vart vi än går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar