tisdag 14 september 2010

Jan made the day 2010-06-23 @ 23:24:11




Idag var det äntligen dags för premiärbakningen av Cupcakes som vi har fått från amerika. Barnen har tjatat i flera dagar och jag har varit spänt jag med måste jag erkänna. Minns mara´s födelsedagskaka hon bjöd på och med vetskapen att jag nu hade samma ingridienser framför mig så var förväntningarna på topp.
Eftersom flickorna (+ deras mor) är riktiga kakmonster så bakade vi inte bara en eller två cupcakes utan halva köket var fullt och tänka er dom är REDAN slut.
Elin var överentusiastisk och dekorerade med allt i från kossor till härligt färgsprakande glitter. Julls däremot har ärvt ytterligare en härlig egenskap från sin mor och denna gång kärlek till kakor...hon använde dekorationer det gjorde hon...men inte på kakan, utan det slank direkt in i munnen istället, mums!


Elins cupcakes dekorerade av henne själv :Jag fick jobba snabbt för att hinna med, men jag var lite inne på Julias stil och provsmaka medan vi bakade...men hann göra några få innan jag lämnade över ansvaret helt på Elin som var uttryckte sig med att detta var det roligaste hon har gjort!
Thank´s again! You made our day today, hade so much fun baking it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar