tisdag 13 september 2011

Ordning & reda

I helgen beställde jag ett nyckelskåp. Jag borde vara världens slarvigaste med nycklar och om jag inte är det tycker jag väldigt synd om den personen som är värre än mig. Jag har en väldigt (o)vana att lägga dem på väldigt bra ställen, platser som jag aldrig minns. Nu när storplutt ska börja hålla reda på sin cykelnyckel insåg jag att det var dags för ett nyckelskåp. Något som jag borde ha köpt för x-anta år sedan.

Idag fick jag en sms-avi om att den redan har kommit men han tyvärr aldrig hämta ut den idag, men imorgon så. Köpt på inreda.com. Så i fortsättningen behöver jag inte gå upp en timme extra för att springa och leta efter nycklarna...nu behöver jag bara köpa något genialiskt att förvara min plånbok som också brukar försvinna lite för ofta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar