onsdag 25 maj 2011

OMG!

Ikväll har jag skrattat så tårarna sprutat, det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet, efter ikväll blir jag lätt 137 år. Elin gick ner för att leta efter en film och ko upp med en gammal inspelad video från mitt liv. Eftersom jag satt på övervåningen hörde jag och mindes allt pinsamt som skett genom mina dagar.

Efter ett tag kunde jag inte hålla mig då jag hörde att "The movie" var igång. I 9:an spelade jag och en klasskompis in en film om amerikanska högtider (skolprojekt). Fråga mig inte hur vi tänkte för det där var verkligen det pinsammaste jag sett i hela mitt liv, har ju svårt att tänka mig att det var jättehippt då!

En scen är ett förberedande inför en Thanksgivingfest, jag provar kläder och till slut sätter jag på mig världens snyggaste (!!!) blå blåsa med nån ännu snyggare scarf till och snurrar runt och mannekängar....både jag och Elin bröt ihop av skratt. Mr M kom upp och undrade vad vi sysslade med och fick se några godbitar från filmen, tyckte mig inte kunna se något annat än stolthet och kärlek i hans ögon (frågar ni honom kan ni nog få ett annat svar)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar