söndag 24 april 2011

Vaken tidigt

Jag vaknade redan 6.30 imorse, kvar i sängen ligger en hel hög med snarkande Segerstens i olika storlekar, såg skönt ut. Bestämde mig dock för att gå upp och vara lite effektiv när jag ändå hade öppnat ögonen. Tvättstugan är redan klar och slutresultatet blev en helt ny hög in på tradera. Dagen i övrigt kommer att fortsätta gå i städningens tecken, vi har ett par rundor till returpunkten att göra efter gårdagens trädgårdsfix. Planerar även en tur till Bauhaus för att investera i en ny dörr till sovrummet. Om bara resten av familjen vill vakna vill säga :-)

Eftersom jag är uppe så tidigt och inte har något annat roligt att hitta på denna tidigare påskdag kan det passa bra att visa bilder från familjens påskfirande!

Vi började med att ta ett besök hos Mara där vi (hon och Elin) spelade kort en stund).


Sen var det dags för att åka tillbaka till mamma och pappa för att gömma påskäggen och vänta tills det var dags att leta efter dem.

Vart är mitt påskäääääääägg!
Kanske här....kanske där....

Bakom kuddarna kanske....JAAA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar