måndag 4 april 2011

Det snurrar

Just nu snurrar det i huvudet på alla saker jag har planerat eller tanken på att börja planera. Det kliar i fingrarna att komma igång och fixa hemmet igen (efter en tids avbrott). I lördags var vi och beställde en säng till sovrummet och idag blir det beställning av tapeter in dit.

Sitter just nu i Julias rum och tittar på när hon leker med Lego och inser att det börjar bli dags att färdigställa hennes rum med, nog för att hon älskar det som det är. När jag ändå befinner mig på övervåningen går det inte obemärkt förbi att "hallen" på övervåningen ska fixas klart också. Har återigen bestämt mig för att återgå till ursprungsiden, det blir en skolhörna för mig. Efter sommaren är det ändå 1,5 år som jag ska plugga så känns som att läshörna är prio ett just nu, sen får jag se vad jag hittar på då!

Elins rum gjorde vi ju precis när vi flyttade in men hon börjar tycka att prinsesstapeterna är så där lagom kul, jag med - kan tilläggas. Men som Arga Snickarn säger....EN SAK I TAGET!

Till Julias rum är det iallafall denna tapeten som står näst på tur på shoppinglistan!


DM2412_3390.jpg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar