fredag 4 november 2011

Läsning

Läser och läser, försöker jobba riktigt flitigt i skolan och ligga före planeringen för den brukar alltid skita sig då barnen i princip jämt är sjuka...så om jag alltid ligger steget före så kanske det blir enligt planerna till slut. Jag hoppas på det iallafall. Haft en hemma-plugg-dag vilket resulterade i att en bok är utläst, frågar inskickade och svidande ögon. Mannen slutade tidigt idag och det resulterade i ytterligare ett besök hos optikern då de första bågarna inte gick att få tag på...så nu blev det ett par andra istället...han har valt helt själv och jag försökte hålla mina åsikter för mig själv så inte Clark Kent skulle bli sårad...vi hade kul hos optikern iallafall!

Har även hunnit med en hel del fotografering av diverse plagg och mössor som har blivit uppsydda under senaste dagarna.

Mössor i massor

Massa dregglisar

Finaste Jamie i senaste mini outfiten

Nytt tyg som vi fick ingår, Mössa till Fru Segersten...CHECK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar