onsdag 29 december 2010

Städat

Jag roar mig med att städa (roa är nog inte rätt ord)...innan jul började jag känna att jag fick koll på läget i vårt överbelamrade hem men av nån konstig anledning finns inte den känslan kvar efter att jultomten tittade förbi. Men städat är det iallafall, om man bortser från övervåningen men den fördelen är att jag kan skylla på att den är under ombyggnad då lägger man nog inte märke till allt bråte som ligger, I hope!

Jobbat på värre än Askungen idagmen när jag kikade genom fotona (med blixt) ser jag att jag missat en del få (!!!) detaljer. Tyr att gästerna inte har samma syn som en kamera med blixt!


Undrar vem som är skyldig till alla handavtryck på fönsret!


2 kommentarer:

  1. Du lägger upp för stora bilder, bara halva syns....

    SvaraRadera
  2. Tack Lina, ändrade för din skull, haha! Verkar som om dm liggandes blir för stora men dom stående funkar bra!

    SvaraRadera