måndag 8 november 2010

Njuter av kommande ledighet

Yes, jag är ledig imorgon, det är så otroligt skönt...ledig och ledig kanske var ett lite väl fint ord, fri från att åka in till skolan iallafall, men ack så sköööönt. Några mindre projekt har jag att fördriva dagen med iallafall, en liten dos med plugg- ska ha seminarie på engelska på fredag så det är bara att börja öva.

Det ska shoppas lite lister till hallen också och sen regler och nån spånskiva till övervåningen, helt otroligt att det inom en relativt snar framtid faktiskt kan vara två sovrum på övervåningen. Det tog bara 2 år och 9 månader för Julia att få ett eget rum, inte för att hon har klagat. Ska bli väldigt spännande när alla väggarna har kommit upp så jag får en bättre bild över hur rummets alla vrån kommer att se ut, bara att kavla upp armarna imorgon så det händer lite snabbare.

Nu natta, känner mig lite risig så här på kvällen.


-----------------------------------
Dagens träning: x-antal minuter på CW:n, jämnade jag ut genom att köpa en stor påse godis på vägen hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar