tisdag 13 juli 2010

Family Löss


LÖSS har tagit över våra hem...hittade först på Elin och sen hade dom jäklarna knagit sig fast i mig med...huvva´. Detta upptäckte jag EFTER att vi köpt medicinen. Lyckligtvis fanns det en skvätt kvar efter att Elin dränkts men hade nog behövt lite till egentligen... Nu sitter vi här fulla med löss och medel som ska sitta i 12 timmar. Så imorgon förmiddag är vi fräscha igen!

Har spelat Singstar på kvällen, Schalger förstås, jag, Liza och mina löss....haha!
Det var riktigt roligt faktiskt även OM man som jag sjunger som en kråka. Elin var med en stund och sjöng med, högst av alla tror jag:-)

Smörgåstårta har jag hunnit med att äta också hos svärföräldrarna, guuuuuuuuuuuug sååååååååå GOTT!!!
Att man inte äter det oftare!!


2009-01-10 @ 22:12:08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar